Star Wars:Sila sa prebúdza

Filip 15

Po rokoch tu máme opäť už siedmu časť starej, dobrej, klasickej sci-fi. Tento raz pod názvom "Sila sa prebúdza". Možno si poviete prečo starej, dobrej a klasickej? Hovorím to preto, lebo je to možno posledná tradičná sci-fi. Nechcem povedať že dnes sa už sci-fi filmy nenakrúcajú, to iste nie veď tu môžme napríklad vidieť Avatara, ale tento film už neni to poctívé sci-fi ako bolo volakedy.

Nový robot a hladanie Lukea Skywalkera

Na začiatku sa objaví nový robot s označením "BB 8" ktorý v sebe ukríva a nosí cennú informáciu ktorou je konkrétne cesta k Lukeovi Skywalkerovi, ktorý sa schoval na tajnom mieste v galaxií. A postupom času sa ho snaží nájsť viac a viac postáv. Okrem starých známych ako napríklad Han Solo tu máme aj veľa nováčikov. Ako napríklad nová záporná postava Kylo Ren.

Prepojenie starého a nového

Scénaristi perfektne prepojili starú trilógiu s touto novou. Samozrejmosťou je že okrem nových postáv ako napríklad Rey Finn ukázali aj tie staré. Všetko zo všetkým pekne súvisí a nadvezuje na seba, a to je na tomto filme to vynikajúce. Trocha ale treba tvorcom vytknúť fakt že niektoré dialógy sú veľmi prosté a že dosť často sú určité veci okopírované z predošlích dielov čo je podľa môjho názoru trocha na škodu pretože si myslím že tvorcovia by dokázali vytvoriť aj niečo nové bez toho aby niečo pokazili.

Vynikajúce technické spracovanie

Treba podotknúť jednu vynikajúcu vec na celom filme a tou je tá že celý je nielen režisérský a scénaristicky ale aj technicky výborne spracovaní. A to hlavne čo sa týka kamery, pretože všetky dôležité zábery sú výborne nakrútené. Jednoducho Vás to uchváti a vrátite sa do starých časov. A to je na tom celom to úžasné. Ďalšou veľmi dobré spracovanou časťou je hudba. Vlastne neni sa ani čomu veľmi čudovať kedže ju zložil famózny John Williams.

Záver

J. J. Abrams naplnil všetky očakávania verních fanúšikov Star Wars a natočil skvelí film ktorý doslova budete chcieť vidieť viac krát po sebe. Ostáva už len tešiť sa na ďalšie pokračovanie ktoré je naplánované na 25.5.2017.

2016-05-21 12:26:41